Maxfactor Foundation test!



1. Maxfactors Flawless Perfection Foundation
i 2 steg ligger högst upp på listan och
är jätte bra på min hy!

Först en lägger man den vita fuktgivande
Primern som jämnar ut huden.
Sedan lägger man foundationen över
och det blir ett jämt och fint resultat. fräscht! :)



2. Maxfactors Lasting Performance Foundation
kommer på 2 plats och känns len och mjuk för huden.
Den torkar inte ut huden då konsistensen är lite oljig.
Perfekt för er som har lite torrare till normal hy.
Tycker att den satt på plats hela dagen
och jag var väldigt nöjd med den.


3. Maxfactors Miracle Touch Foundation
fick man i en liten smart burk
Med svamp tillhörande i ett litet fack i botten.
Praktist och enkelt att ta med sig i väskan.
Tycker inte den var så bra, ingen jag skulle använda eftersom
att den kändes för oljig och smetig.
Jag kände mig kladdig och den var inte bra.
Blev lite besviken eftersom att den
verkade så bra på reklamen haha!


4. Maxfactors Colour Adapt Foundation
kom i en ganska stor flaska som verkar räcka länge.
Och man behövde heller inte ta så mycket på svampen.
Cremen var för fet och huden kändes smetig och instängd.
Inge vidare bra foundation, tummen ner!


5. Maxfactors FaceFinity Foundation
kom i en söt ask med tillhörande svamp och spegel.
Även denna är praktisk och enkel att ha med sig.
Minus var att det var väldigt lite foundation man blev lätt lurad av
askens stora storlek.
Själva foundationen kändes billig och som leksakssmink.
Smetig och även denna alldeles för fet och heltäckande.

Vad tycker Du om Maxfactors Foundations?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0