Isadoras Mineral Puder


Hej söta läsare! :)
Jag har köpt Isadoras Mineral Puder och Kabuki borste.
Är det någon som testat och vad tyckte Du om den?
Jag har inte testat den än eftersom jag blivit torr i hyn
så måste jag låta den få vila i några dagar.
Men jag är så nyfiken!!! :)


Och även Isadoras Pump N Plump lipgloss
Som tydligen ska ge läpparna en mer fylligare look.
Någon som testat och vad tyckte Du om den?
Jag är inte en läppglans människa direkt
Jag brukar föredra läppbalsam istället.
Men tänkte att läppglans måste man ju ändå ha ett.. :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg!

Förresten om du vill ha gratis presentkort - klicka då på den här länken www.gratismode.se/?c=1245. Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-14 @ 16:28:37
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback