Enkel Vardags make up


En enkel vardags makeup börjar med en bra bas.
Jag har köpt True Match Mineral Foundation

Som är som en foundation fast i puderform!
Jag tycker att den funkar jätte bra på min hy!
Otroligt hur bra den fungerar. Man blir så jämn och fin i hyn.
Köpte jag på KICKS för 175 kronor.

Idag använder jag:
True Match Mineral Foundation,
Masterspiece Max Mascara ( som Du kan vinna i inlägget nedan )
Brun ögonbryn penna med suddsida
som jämnar ut och gör intrycket mindre hårt och skarpt.
Ger ett fint och naturligt resultat! Pennan är från Estee Lauder.
Vit kahjal penna från H&M 24,50 kronor super!
Ögonfrans böjare från H&M 29,50 kronor
Cream blush rouge som man duttar på kindbenen för rosiga kinder.

Mascaran gör verkligen sitt jobb!
Jag använder den brun svarta för mer naturliga fransar :)
Den är verkligen en femma av fem.

Klart! Läpparna och ögonlocken lämnar jag osminkade och naturliga.

Jag föredrar "naturliga looken" så jag brukar köra på det.
I morgon är det fredag, antagligen utgång och
Säkerligen en fin sotad sminkning, håll utskik!

Kram så länge :)
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Alina

åå jag vill verkligen vinna en vattenfast!! Aldrig vunnit något över huvud taget, skulle vara kul! Dessutom behöver jag verkligen en mascara!! :)

Ha det fint!

2008-11-06 @ 14:53:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anna

snyggt.

2008-11-06 @ 15:11:05
URL: http://missberniie.blogg.se/
Postat av: stina

Hej kul att du kollade in på min och min systers blogg. Kul med tävligar sådär:). Ja haha otroligt nog behöver jag en ny mascara, passande. Helst inte vattenfast, har använt det förut men mina ögonfranser bara ramlar av typ:P. hehe.

ha de bra

2008-11-06 @ 18:15:09
URL: http://ohlssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0